5. elokuuta 2012

Syksyn säveliä, part II

Ihmettelin, miksi Juice soi mun päässä, mutta sehän johtuu tuosta otsikosta. Oli ihan pakko laittaa pitkästä aikaa Juicen levy soimaan :)
Siinä vaiheessa kun olin Ilomantsin ja Juankosken kautta päässyt Pieksamäen asemalle, muistin öisen kuningatar-ajatukseni. Kummallista mutta ne kaikkein parhaimmat idikset tulevat siinä kolmen aikaan yöllä... :-O "....nolla kaks kolkytkuus kulkee Bemun ajatuksissa blues..." Joka tapauksessa yöllisellä ajatuksella oli kauaskantoiset seuraukset. Huomasin nimittäin että kirjahylly on sittenkin väärällä puolella sohvaa. Joten eikun hommiin! Siis nää
ja nää
ja vielä ainakin nää
Kirjojen alla muuten vanha ompelukonepöytä joka on vetänyt rallia viimeiset kolme vuotta ympäri kämppää. Se kun ei tunnu löytävän paikkaansa :( Viimeisessä kuvassa on pinossa kaikki mun sisustuskirjat. Tunnustan; rakastan sisustuskirjoja. Kotini ei tule koskaan olemaankaan kuin sisustuskirjan sivulta repäisty modernismi-skandinaavis-vintage-tyylinen luomus, enemminkin menee sinne härpäketyylin puolelle. Mä nyt vaan tykkään katsella kuvia ;D Huomasin joukossa kirjan Living with the Seasons ja avasin kirjan kohdasta "Autumn"
njam
syysiltojen tunnelmaa
ja syksyn värimaailmaa Tämän päivän - no voi sanoa kyllä että melkein koko päivän - olen yrittänyt aloittaa Nikolai -huivia. Jossain vaiheessa tulee aina kohta jolloin puikolla on yksi silmukka liikaa tai johonkin on häipynyt pari silmukkaa. Mä nyt en vaan ymmärrä! Periksi en ainakaan vielä anna, vaikka olo on kuin Teemulla joka luulee että tornado on pyyhkäissy läpi asunnon ja siirtänyt kaiken paikoiltaan XD
stönö

4 kommenttia:

  1. Argh, miksi ihmeessä kappalejako ei toimi?

    VastaaPoista
  2. Syksy on muuten ihanaa aikaa, minunkin mielestäni. Tykkään omalla tavallaan kaikista vuodenajoista, mutta syksy on siitä ihana, että saan vihdoin rauhoittua vähän enemmän käsitöiden pariin kun olen ensin juossut koko kesän pihalla. Mulla alkaa jo nyt pahasti tökätä syksy päälle; villalangat miellyttää mieltä vaikka pari kesäsempää juttua on vielä kesken. Ristipistoilussakin olen vuodenaikaihminen, en voi pistellä talvella kesäisiä juttuja, enkä kesällä joulukoristeita. Mä en vaan voi. Ehkäpä siinä syy miksi mulla on niin vähän joulukoristeita...

    VastaaPoista
  3. Samaten mä katselen joko syksy/talvilangat on tulleet; kesäisemmät langat ei enää nappaa niin kovin.
    Mä huomaan viikkoa ennen joulua että olisi ollu kiva tehdä vaikka jotain ristipistotöitä jouluksi... Jos nyt aloittaisi vaikka jo marraskuussa :)

    VastaaPoista
  4. Yön hiljaisuudessa luova-ajattelu syrjäyttää sen rationaalisen ;o) ja sitten vaan toteuttamaan aamulla uutta kuningatarajatusta.
    Pohjatuuli puhalsi kelit koleiksi ja pian on jälleen aika Huovisen Hamsterin.

    VastaaPoista