29. syyskuuta 2012

Teemu 7 v

Näin tuli seuraavaksi vuodeksi Teemusta salainen agentti 007.
Mitä osaa 7 -vuotias kissa? *** Ainakin valita itse ruokansa; ei tätä - ei tätä - ei nyt ainakaan tätä - tätä oli just eilen - ei tätä - ei missään nimessä tätä - hmmmm - ei tätä - no joo, mä voin ottaa sit tätä kun parempaakaan ei ilmeisesti ole tarjolla... Mamman ruokaa; kaurapuuroa - sokerikorppua - jogurttia - riisipuuroa - perunamuusia... *** Valita oman karkkinsa; mä otan tätä kolme kappaletta - tuota toista ainakin viisi - seuraavasta pussista pari - yhden tuollaisen pitkulaisen....MITEN NIIN TÄMÄN PÄIVÄN KIINTIÖ ON TÄYNNÄ???? *** Leikkiä herätyskelloa; joo, joo mä tiedän että kello on vasta puoli kuusi mut kun mulla on nälkä enkä mä halua olla yksin hereillä.... MJOUHG - kuuletko sä hei kun mä mjau'un.... *** Näyttää syyttömältä; en minä suinkaan tiedä miksi sinun lankakeräsi on sekaisin. Pitäisit parempaa huolta tavaroistasi.... *** Valita kummellekin sopivan liikuntamuodon: mä haluan ulos - mä haluankin takaisin sisälle - olisin muuten sit nyt menossa ulos joten tule avaamaan ovi - päm päm etkö sä kuule kun mä paukutan ikkunaa ja haluan sisälle.... *** Mennä illalla nukkumaan mamman sängylle niin että tilaa jää vain noin 20 cm johon mamman pitäisi mahtua...

6 kommenttia:

  1. Teemu tuntuu tietävän mitä tahtoo,viisas kissa.

    Meillä sängyssä saattaa olla joskus ahdasta kun kahden aikuisen lisäksi on iso koira ja kaksi kissaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin teillä on varmasti pakkasöinä ihanan lämmin :)) Vaikka sisällä onkin lämmin niin pakkaspäivät tuntuvat joskus menevän luihin ja ytimiin; me pakkaudutaan Teemun kanssa täkin alle kumpikin ;D
      Teemu tosiaan tietää mitä tahtoo; viisaudesta en ole niinkään varma....

      Poista
  2. Oi, myöhästyneet onnittelut tummalle hurmurille! Teemulla on ihan oikeat kissan elkeet, noin sen kuuluukin mennä. Just eilen puhuttiin ukon kanssa, että on se kumma, kun mihinkään ei voi mennä ja mitään ei voi tehdä ilman kissan "konsultoimista", ettei se vaan hermostu =D Ollaan ehkä opetettu herra vähän liian hyvälle.

    VastaaPoista
  3. "...kissa ja konsultoiminen..." ;D;D Tämä olikin hyvä ilmaisu. Mä joskus olen ihmetellyt jotta minkä takia tuo on mukana JOKAISESSA hommassa mitä mä teen, mutta mitäs sitä itseselvyyksiä ihmettelemään *virn*
    Meidän Teemuko hemmoteltu... hih...muuten vaan kissa saa mitä kissa haluaa ;D

    VastaaPoista
  4. Onnea vain kovasti herralle:) On hän kyllä oikea hurmuri=)

    VastaaPoista