26. helmikuuta 2013

Sisustelua

Kolme vuotta kestäneen muuton jälkeen on siis vihdoin aika siirtyä sisustelun puolelle  :D  
Älkääs naurako, aika aikansa kutakin.... hih

Ihmiseksi joka menetti irtaimistonsa hometalossa on kummaa miten paljon ylimääräistä tavaraa täällä on ollut ja on edelleen.  Joten "Tavara päivässä pois"  -kampanja sopii minulle enemmän kuin hyvin.  

Asiahan on tietysti niin, että mukaani kahmein kaiken mahdollisen jota home ei ollut päässyt saastuttamaan eli kaiken pestävän.  Näiden vuosien aikana en olekaan sitten hankkinut muuta kuin vain sen mikä on ollut tarpeellista, hyödyllistä, elämän ja ilon kannalta välttämätöntä,  ja jonkun impulssiostoksen joskus - mutta todella harvoin.... *virn*

Eka kertomus sisustelusta on kertomus siitä miten YKSI ainoa tavara voi laittaa sisustelun sekaisin.

Kaiken tämän alkulähde on siis Ursula.
Jolle härpäkkeelle olin tehnyt tilaa siirtämällä työpöydän makuuhuoneeseen
Tässä kohtaa tuli esiin ongelma nro 1; mokkulan pahus ei ota yhteyttä tuolla eli Ursula oli pakko tuoda takaisin olohuoneeseen.  Ja juu, työpöytää en enää alkanut raahaamaan takaisin vaan tämä jäi sitten muita hommia varten; huom. muut hommat ovat aivan ilmeisesti lankahommia *viheltelee*

Ensimmäinen sijoituspaikka oli olohuoneen pöydän päätypuoli
joka oli ahdas ja surkea koska mulla aina on papereita ympärillä.  Siis niinhän se on jotta mitä sekavampi pöytä sitä tehokkaampi nainen.
Ja kukas se siellä pöydän alla luuraa :D :D

Tällä hetkellä tilanne on se, että Ursula on huojuvalla Ikean tietokonetasolla, tulostin hakee myös paikkaansa ja olohuoneen nurkkaus (lukunurkkaus) on kuin hurrikaani Bemun jäljiltä.  Joka nimetty hurrikaani huutaa jo apuun Marco Paanasta - tulee apuun  Marco!
Mä en osaa elää niin että mä siirtelen läppäriä paikasta toiseen.  Mulla täytyy olla se jossain pysyvässä paikassa.  Miten tämän ongelman ratkaisen se ehkä selviää ennenkuin seuraavat 3 vuotta on kulunut.

Onko hyviä ehdotuksia?  Miten te olette ratkaisseet työtilan paikan?

Bemu

 

3 kommenttia:

  1. Ja juu, mä tiedän että oikea termi on "sisustaa" mutta mun on pakko käyttää termiä "sisustella" koska se niin läheisesti muistuttaa sanaa "sisutella" ;D

    VastaaPoista
  2. Munkin olisi varmaan pitänyt aloittaa tuo yksi tavara päivässä pois -systeemi, etenkin kun muutto lähenee lujaa vauhtia.
    mulla on lasinen tietokonepöytä (lankojen ja käsityökirjojen ympäröimä),koska minäkään en osaa elää liikkuvan tietokoneen kanssa (ja toisekseen, mulla ei ole mokkulaan eikä langatonta nettiä) välillä kone olisi kyllä kiva tuolla sohvallakin ;D

    Mukavaa, kun Teemukin pääsi kuvaan :)

    VastaaPoista
  3. Mihin sinä muutat? Tule tänne mun naapuriin :)) Kun purat tavaroita niin laita siinä kohtaa ylimääräiset tavarat pois :)
    Jonkun tietokonepöydän minäkin vielä tänne hankin...

    VastaaPoista